jonas850 Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 jag har gta4 ballad of the gay tony på ps3, och nu undrar jag om man kan avinstalera ballad of the gay tony för att jag vill ha det vanliga tillbaka. är det möjligt på något vis ?! tack på förhand =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Du kan köra båda,det är två olika spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas850 Skrivet 21 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 ja men när man startar så kommer ju ballad of the gay tony upp automatiskt, måste man inte avinstalera det innan man kan spela det vanliga gta4 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Tryck upp mobilen och kolla runt där, har för mig att man kan byta tillbaka därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Du kanske har råkat spara över gta4 filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas850 Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 nej det har jag inte gjort ''/ får kolla det där med mobilen tack för tipset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonas850 Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 nej det har jag inte gjort ''/ får kolla det där med mobilen tack för tipset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.