Antonioz Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Hej. En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Jag vet inget om Ps3. Fast min kusin kör så på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hej.En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360?Om du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.Så det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 31 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Hej.En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360?Om du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.Så det funkar. Likadant på Ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Hej.En kompis sa att det går att sätta ett mobilt bredband i playstation 3 om man inte har vanligt bredband för att kunna spela online, har min kompis rätt och går det isåfall även i 360?Om du kopplar via en dator så kan du använda mobilt bredband på xbox, fast det är inget att hänga i julgranen om du tänkt spela online då du kommer ha skit connection.Så det funkar. Likadant på Ps3? Jag tror det iaf att du måste koppla via en dator för att kunna få det att funka till PS3 men är inte säker, vet med säkerhet att du måste koppla via dator för xbox då jag gjort det själv när vi renoverade huset och jag hade inget annat internet tillgängligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.