jonas850 Skrivet 21 December 2010 Rapport Skrivet 21 December 2010 jag har lite problem med mitt bad company2 jag blir disconnectad efter ca 5 minuters speltid. är det någon som har haft samma problem som vet hur man löser det ? ;) Citera
Intense Skrivet 21 December 2010 Rapport Skrivet 21 December 2010 Ge oss lite mer information. Får du något meddelande? Citera
jonas850 Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Skrivet 22 December 2010 ja eller asså det står bara att min anslutning avbröts fast jag snackar ju skype samtidigt och det funkar ju bra. så det känns som att det är något med spelet ''/ Citera
Ryssfemma Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 jag har lite problem med mitt bad company2 jag blir disconnectad efter ca 5 minuters speltid. är det någon som har haft samma problem som vet hur man löser det ? ;)Det är med anledning till att din router/modem har UPnP aktiverat troligen.Roliga är att personen som upptäckte det vid release var en privatperson och inte självaDICE och EA Games. Vad du gör är att slå in din IP adress i webbläsaren, så kommer du in i kontrollpanelen för ditt modem/router.Där finns det konfigurationer. Så här kan det se ut ungefär Notera att detta är kontrollpanelen som Thomson Speedtouch's modem och routers använder.Men det är liknande på de övriga. Citera
jonas850 Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Skrivet 22 December 2010 men det har ju funkat hela tiden förut. det är nu den senaste veckan som det har blivit så :S Citera
Ryssfemma Skrivet 22 December 2010 Rapport Skrivet 22 December 2010 Ibland kan modemet konfigureras om till fabrikinställningar, kan hända när du startar om modemet oftast. Citera
jonas850 Skrivet 24 December 2010 Författare Rapport Skrivet 24 December 2010 men det har ju funkat hela tiden förut. det är nu den senaste veckan som det har blivit så :Shar prövat men det funka inte =( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.