Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja väljer alltid torchic.. har blaziken på 100.. den e rätt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 mm jag har också det han kan :earthquake, fire blast, sky uppercut och overheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 min kan secret power, fire punch, sky uppercut och overheat.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 fire punch? kan han den? coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Grabbar och Flickor i alla åldrar :bah: Ledsen att störa er med självklart skall man byta till sig alla de andra så slipper man tjata om startpokémon. Ord till detta forum: Ja är välldigt stolt över min rubrik som har lett till så många besökare. När jag först öppnade detta forum hade jag inte änns ett spel (pokémon) Men efter inte så länge som fick jag Ruby och jag valde Mudkip. Jag har följt era goda råd och jag har vissa frågor som jag aldrig fick svar på. Bland annat: Min Swampert är nu på ca 69 och jag undrar om den lär sig fler attacker? Och mitt sista ord: Tack allihop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Nej, inga fler attacker. Lycka till med träningen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 ta torchic för den är söt bra när den utvecklas till combusken så lär den sig dubbel kick och när combusken utveklas till blaziken så lär den sig blaze kick på samma lvl på lvl 60 tror jag att det var så lär den sig tror jag så lär den sig sky uppercut den är väldigt bra.på lvl 61 så dödade jag tredje elite fourens walrain på en sky uppercut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Mudkip äger som startpokemon! Jag har den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tog den en gång,när jag fick den största av dem,så gav jag den waterfall och surf :blink: började om =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 jag tycker mudkip! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Tog den en gång,när jag fick den största av dem,så gav jag den waterfall och surf :blink: började om =P varför började du om??? det var väll onödigt du kan gå till Lilycove City och träffa en man som kan radera attacker,HM, sedan om du har Heart Scale så går du till ett hus kommer inte i håg var den fanns men det inne kan man lärasig en attack.... skall kolla upp det senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 nej hittade inte... det var nog bra att du började om!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg