Hoppa till innehåll

Ruby/sapphire

Gäst Ka_Sin

Rekommendera inlägg

• Svar 194
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Ruffy @ 15/05-2004 15:34:46)

Vilken är bäst att börja med?

- Treecko

- Torchic

- Mudkip

Vilken är bäst på strider?

Vilken är snyggast?

Vilken är sämst?

Jag skall köpa Ruby/Sapphire men jag vet inte vilken pokemon jag skall börja med?

Jag tycker : Torchic

1.Han blir bra när han har Blaziken.Torchic e söt,men ej dem andra.

2.Sänmst vet jag inte riktigt.

Det tyker jag också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin

Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.

nej, jag blev inte förvånad... min svampert kan rätt mycket blandat typ att attacker... men aldrig Fight!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir det alldeles förvånat här om jag säger att Mudkip är en Water/Ground Pokemon?Jag blev inte förvånad när han lärde sig Normal/Fight/Water/Ground/Ice/Rock attacker.

Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utväcklas blir han Water/Ground.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ville10 @ 11/06-2004 11:26:06)

Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utvecklas blir han Water/Ground.

Rätt! Tänkte skriva det, men orkade inte...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ka_Sin
(ville10 @ 11/06-2004 11:26:06)

Asså Mudkip är inte Ground, bara Water. Men när han utväcklas blir han Water/Ground.

Smart tänkt... märkte det inte själv ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Combusken är inte ful Groovyle e fulare!! alla i gräs alltså Treecko, Groovyle och Sceptile är skitfula jämfört med dom andra... gå in på serebii.net och gå in på Fake pokémon så finns där fula Kyogre Groudon och en annan enhörningsliknande Swampert..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...