humtydumty Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Det är ett tag sen jag spelade, jag slutade att spela för att jag hade fastnat så jag vet inte direkt vad jag gjort före det jag är nu på :unsure: Det är två markeringar på min karta, en uppe och en nere, jag har åkt till den där uppe och nu när jag är här så är det en ö och på ön så blåser det kraftigt från ett hål eller något (?) Vad ska jag göra nu?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 du ska ta den stora hammarn, och sen sätta på dig heavy-boots och gå fram och smasha sönder de där grejen som de blåser igenom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
humtydumty Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Men inte har jag heavy boots, vars får jag dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snacks_boy Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) i is ön Redigerat 15 Maj 2004 av Snacks_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
humtydumty Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Och vars är isön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 en ruta vänster om forest haven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 du måste ha is/eld pilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 och för att få dom måste du ha ballad of gales, och med hjälp av den warpa till mother and child isles, däri ska du spela vind-riktnings-ändrings-sången (kommer inte ihåg vad den heter just nu), och då kommer en fairy-drottning-barn upp och gjer dig is/eld pilarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 och för att få dom måste du ha ballad of gales, och med hjälp av den warpa till mother and child isles, däri ska du spela vind-riktnings-ändrings-sången (kommer inte ihåg vad den heter just nu), och då kommer en fairy-drottning-barn upp och gjer dig is/eld pilarna man behöver inte spela "vind-ändrings-sången" fairyn kommer iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 hon kommer automatiskt fram...du får iron boots på ice ring isle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 och för att komma in där ska du skjuta en eltpil mot ön, då slutar den spruta massa snö, och dåkan du gå in, och i en skattkista finns dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
humtydumty Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Och vars får jag ballad of gales?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg