KeeperofMee Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Tjenare! jag skulle vilja lära mig Java men när jag kollar på NewBostons tutorials på youtube så fattar jag inte, och jag har ingen bra komprimerare, Jag undrar om någon vet en tutorial som man läser eller en bra bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.Håller med ovanstående. Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.Håller med ovanstående. Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig. Jag förstår thenewboston bra men jag föredrar böcker (jag kanske uttryckte mig lite fel :$) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Du sa att du inte fatta vad han menade. Men googla på java tutorial PDF eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Kolla i ditt lokala bibliotek, programmeringsböcker är inte direkt sällsynta. Kolla även online, möjligt att du hittar något du kan beställa. Kan du engelska kan du absolut hitta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Jag har "Java Direkt". Tycker den är lagom bra. Kan nämna att det står "Java Direkt med Swing" på framsidan så det inte blir någon missuppfattning om du skulle kolla upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Finns ju alltid Beginning Programming with Java For Dummies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år. Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år. Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering.Läs hela tråden före du svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Mr1bying är väldigt bra han lär ut många språk som jdk och c++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2012 Mr1bying är väldigt bra han lär ut många språk som jdk och c++Lite sent att svara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.