Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjenare!

jag skulle vilja lära mig Java men när jag kollar på NewBostons tutorials på youtube så fattar jag inte,

och jag har ingen bra komprimerare,

Jag undrar om någon vet en tutorial som man läser eller en bra bok

Skrivet

TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.

Håller med ovanstående.

Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig.

Skrivet

TheNewBoston är mycket bra. Om du inte förstår honom kanske du borde vänta lite innan du börjar.

Håller med ovanstående.

Förstår du inte NewBoston så kommer du nog inte kunna lära dig Java på ett bra tag då hans tutorials är mycket bättre än någon bok enligt mig.

Jag förstår thenewboston bra men jag föredrar böcker (jag kanske uttryckte mig lite fel :$)

Skrivet

Kolla i ditt lokala bibliotek, programmeringsböcker är inte direkt sällsynta. Kolla även online, möjligt att du hittar något du kan beställa. Kan du engelska kan du absolut hitta något.

Skrivet

Jag har "Java Direkt". Tycker den är lagom bra.

Kan nämna att det står "Java Direkt med Swing" på framsidan så det inte blir någon missuppfattning om du skulle kolla upp den.

Skrivet

Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år.

Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering.

Skrivet

Som sagt. NewBostons's tutorials är så löjligt simpla. Förstår du inte dem så ska du vänta något år.

Men om du nu tvunget ska försöka så gå till biblioteket och fråga efter en bok om Java programmering.

Läs hela tråden före du svarar!

• 1 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...