Raosmaosen Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 tja mitt skype cpar har ingen conect men undrar om det bara e för mej detr cpar eller om deras shit har krashat för är i ett väldigt stort behov av just skype... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Det har blivit cp för mig och nåra polare, så det är antagligen så för alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 22 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Har ingen connection jag heller, skype crashade 3 gånger innan connectionen försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Ja, det har typ hänt alla. När jag spelade CSS så var den en som sa: Är det bara jag som inte kan logga in till skype? Och dem andra sa: Naee.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.