Fjeddo Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 (redigerat) Tjena! Hur mkt kan jag få för min laptop som jag funderar på att sälja? Jag köpte datorn för ca 6k i somras, har aldrig haft problem med den och den har inga skador eller liknande. * Intel Core i3 330M, 2,13GHz (Rated at: 3.834 GHz) * 4096 MB DDR3 SDRAM * 500GB HDD * 15,6" skärm, upplösning 1366x768 * ATI Mobility Radeon HD 5470 1GB * Windows 7 Home Premium http://www.pricerunner.se/pi/27-2583699/Ba...duktinformation Redigerat 22 December 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Beror väl på, kanske kan få 4k med lite tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Beror väl på, kanske kan få 4k med lite tur.Okej, var mer än jag trodde. :) Btw, länge sedan jag såg dig här på fuska. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Som KalphiteQ säger, ny laptop och antagligen kvitto med garanti kvar får du hoppas på. Men du måste ha tur helt enkelt, just nu med dessa julklappspriserna samt kommande mellandagsrean skulle jag inte rekommendera att du försöker sälja då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Som KalphiteQ säger, ny laptop och antagligen kvitto med garanti kvar får du hoppas på.Men du måste ha tur helt enkelt, just nu med dessa julklappspriserna samt kommande mellandagsreanskulle jag inte rekommendera att du försöker sälja då.Okej, kanske väntar några veckor då, tror du att jag kan få 4k då? Jag har kvitto och garanti kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Beror väl på, kanske kan få 4k med lite tur.Okej, var mer än jag trodde. :) Btw, länge sedan jag såg dig här på fuska. ;) Jo, loggade in och såg att jag kunde bidra lite med vad jag kan här i Dator-forat. ;)Men eftersom du har kvitto och därefter garanti kvar så är det inte särskilt svårt att sälja den för 4k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Tack för hjälpen, lägger ut den på blocket och Sweclockers efter nyår! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Ursäkta för bump, men orkade inte göra en ny tråd. Kan jag fortfarande få 4k för den? Bor ju här uppe i norrland, här brukar allt vara dyrare på blocket. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.