Imagine Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Så jag formaterade just min stationära Acer dator. Nu när jag startade den, så loggade jag in. Sen dess så har datorn frysit varannan minut. Ska jag försöka att formatera igen eller vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Uppdaterat drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Lägg på en filt ;D Haha nej men, om du nyss formaterat om kan det ju vara att du inte installerat alla drivrutiner än..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Enklast är om du bara letar reda på den medföljande skivan med drivrutiner. Så får du med allting. BTW du har inte stört dig på att det inte går att starta ett enda spel eller att det förmodligen är fel upplösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Jag kan inte ens öppna Steam ibland. Om jag tex startar datorn, funkar allt normalt, men sen om jag tex går in på Fuska så fryser hela datorn. Men jag tror det har blivit bättre nu. Jag testade att installera drivrutinerna men det funkade inte. Så jag återställde datorn till fabriksinställningar men sparade alla filer osv. Men tror att om jag stänger av datorn så kommer det att bli samma sak igen. EDIT: Råkade skriva från brosans konto. Redigerat 24 December 2010 av WiipoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Men leta rätt på de rätta drivrutinerna? Det är ju rätt uppenbart att det är det som är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.