gamelover2 Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Hej, Jah funderar på att köpa en Iphone 4 men alla jag hittar är låsta till en operatör! jag har redan att abonnemang (stavning) och undrar om jag lyckas hitta en Iphone som e låst till den operatören, kan jag då ha mitt nuvarande abbonemang till den eller mårst jag köpa ett nytt abbonemang?? Finns det ens olåsta Iphones i sverige?? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Lås upp själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Köper du en iPhone 4 som är låst till en operatör så fungerar alla den operatörens olika abonnemang och kontantkort. Så köper du en Telia-låst iPhone så fungerar alla Telias olika abonnemang samt kontantkort. Så köp en som är låst till den operatören du vill använda så kommer det att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.