KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Önskade mig ingenting mer är lite kläder. Julen handlar mer om att umgås, ändå envisades släkten med att ge mig massor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 1000 kronor. :rolleyes: Bara ;Ö??Jo, jag fick 1000 kronor OCH gemenskap med mina släktingar, behöver inte mer än så.Julen handlar inte om presenter. Kanske gör den det när man är i din ålder. B) God jul. *Gilla* Riktigt kul när släktingar kommer över på julafton. Och sen att kolla på Kalle :) det är ju det som är det som är det som hör tillIngen kalle, ingen jul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Jag fick: Pingisbord (med min bror) 6 månader spotify premium Star Wars: The force unleached II (ps3) MotorStorm : Pacific Rift Paradis <3 Robin Hood (Blu-Ray) skjorta Microsoft Sidewinder X6 Keyboard Simpsons möter Futurama (typ bok) Riktigt nöjd=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ville faktiskt inte ha någonting. Fick ändå lite kläder och 500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Ny dator (Acer Aspire M3800). 8 par strumpor. 1000 kr. 2 tröjor. Underställ (syrran fick det eftersom min pappa hade köpt damversionen :_ ) En bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 200e gitarr ett spel och en film =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag fick... 600 kr En ny ryggsäck Ett spel (kommer inte ihåg vad den heter) En plånbok Wii-laddare Jag fick en massa saker, men kommer inte ihåg alla just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Jag önskade mig Professor Layton and The LOSt future i julklapp men fick det ej, för det var slut över allt, men jag fick det till trettondagen. Jag fattar inte att föräldrar kan vara så snälla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.