A16 Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) detta kan bli en interesant diskusion, så jag skapade denna tråd. Skriv eran favorit godis, själv gillar jag kexchoklad. Skriv varför och Ladda gärna upp en bild på godisen ;) Redigerat 25 December 2010 av wholf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Jag gillar mest sura-godisbitar och såna chocklad med ett C på, tror det är cloetta eller något (Man köper det som lösgodis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 när jag tänker efter (för ovanlighetens skull) så gillar jag nog kexchoklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Hallonmumrikar. Ååååååååhhhhhh mumrik-gasm! D8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Eftersom att det är julafton och allt så ska jag vara snäll och låta tråden vara öppen. Hursomhelst, mitt favoritgodis är kinapuffar. Otroligt smarrigt. :D http://u.snelhest.org/i/2010/12/24_1644.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Daim marabou Kindermaxi Ahlgrens bilar Redigerat 29 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Allt, förutom något med nötter och något med lakrits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Såna här klubbor som kan smaka som hallonbåtar<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Marabou mjölk choklad http://www.butik-hemlangtan.m.se/varor/Marabou%20Mjolkchoklad%20200g.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Sura remmar C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Lyxiga (gärna hemgjorda) mörka chokladpraliner med fyllningar som fruktkräm, mint, marsipan eller mörk chokladmousse i... Mums! Annars hatar jag godis. Det är inte gott. Mat är godare än godis. Endast mörk choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Lindt kulor, gott & blandat är gott också. Annars är jag inte så mycket för godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.