wubo Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 tjena. Jag har just nu nån SATA 2.5" på 5400 rpm, men funderar på att köpa en http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=624259 . Jag vet att SSD är möcke snabbare när man bootar och ska starta program och dylikt, men jag har inte riktigt förstått om det gör så att man till exempel får högre FPS i spel. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Nej det får du inte, men laddningstider och annat "hårddiskjobb" kommer gå en jäkla massa fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 jaha ja. tack för svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Collez gav dig ett bra svar, rekommenderar dig dock att vänta tills de är lägre i pris. Man ska ju som sagt alltid vänta 3 månader att köpa datordelar ;) Nej men det jag menar är att SSD är förhållandevis nytt och det händer just nu väldigt mycket på SSDmarknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Minneskretsar ska också bli billigare under 2011, vilket också kommer sänka priset så vänta några månader är även mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 25 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 ahaa, sen kom jag på en annan fråga också ^_^ . Just nu har jag ju 500 GB men när man kollar på vilka hårdiskar man har installerade så står det att den bara har 449 GB. Hur mycket kommer då att "försvinna" på en 120GB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Cirka 108GB kommer du ha isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 (redigerat) Fick det till 117 GB... Är trött också i och för sig. Redigerat 25 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Fick det till 117 GB... Är trött också i och för sig.jag får 37.3gb på mijn 40gbare så jag tror inte att han får 117gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.