Hoppa till innehåll

Pokemon Chrystal


Rekommendera inlägg

nejnej... så här ligger de till:

 

i den japanska versionen av pokemon crystal, kunde man överföra pokemon till mobilen, och typ byta pokemon via SMS, och i den japanska versionen av Crystal kunde man även fånga Celebi, och hur man gjode de.... jo, när man hade fångat alla 251 pokemon, så skulle man gå till ett hus i Goldenrod City (tror det var pokemoncentret eller MART-huset) och prata med en tjej där (tror hon hette blue-nåt, eller liknande), och då ger hon dig GS-bollen, efter det skall man gå ner till skogen nedanför Goldenrod City, och i där finns en sak som heter "Forest Shrine", i den japanska vrsionen så ska man ställa sig framför den och trycka A, då kommer det upp "Vill du lägga GS bollen här?" och när man tryckt "JA" så dyker Celebi upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det fanns en GS boll hade jag ingen aning om, men jag visste att det var "forest shrine" som Celebi fanns vid. Snart kommer det ut en ny Pokémon film har jag hört den ska heta Pokémon 4-ever. Och i den försöker dom fånga Celebi men de e shit svårt för han kan åka fram och tebaks i tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det fanns en GS boll hade jag ingen aning om, men jag visste att det var "forest shrine" som Celebi fanns vid. Snart kommer det ut en ny Pokémon film har jag hört den ska heta Pokémon 4-ever. Och i den försöker dom fånga Celebi men de e shit svårt för han kan åka fram och tebaks i tiden.

hehe... jag har sett den, den är ganska bra.

om någon vill veta kan jag berätta handlingen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört många saker. Man får GS Bollen av kurt mystery gift genom mobilen genom att byta eller att hitta den i en gråtta. Jag har t o m hört att man fick den av Lance om man klarade honom 100 gånger.Om man fångade alla pokemon , och så skulle man gå till ett ställe i goldenrod som hette communication Center och där vare en tjej med blått hår som snackade om en present från framtiden och så fick man gs bollen sen skulle man ge den te kurt vänta en dag hämta den lägga den i ilex forest shrine och så kommer celebi up men jag har prövat alla förutom det där stället i goldenrod men problemet är att jag inte hittar det stället så hur f*n hittar man de!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!!? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...