GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Ok,,dum fråga,, Hur kollar man det?? måste man öppna datorn för att kolla eller?? Jag vill inte göra nåt onödigt som det ifall man typ kan kolla på kontrollpanelen( t.ex) eller nåt.. ;) Föresten,, jag har installerat spelet på min morsas dator(som är jävligt grym) och då funkar spelet perfekt..Så det är nog som ni säger..Nåt med min data ;/ Redigerat 27 December 2010 av GtaZebbe122 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ladda ner everest, finns länk i den klistrade tråden med användbara länkar här i datorforat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Högerklicka på skrivbordet -> egenskaper -> inställningar -> avancerat -> adapter Där ser du grafikkortet. Högerklicka på den här datorn och välj egenskaper, där ser du Processorn och ram-minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 NVIDIA GeForce 7600 GS Kretstyp: GeForce 7600 GS DAC-typ Integrated RAMDAC Minnesstorlek 512 mb Korststräng: GeForce 7600 GS BIOS- information: version 5.73.22.51.00 Det är tydligen mitt Grafikkort;) System: Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Service pack 3 Regestrerad till: Zebbes dator 55715-640-8365391-23935 Dator: AMD Sempron 2400+ 1.66 GHz, 1,00 GB RAM Det var så det stod ;) Tack föresten till alla som försöker hjälpa mig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Beror lite på hur kräsen du är men det där kortet kan inte driva black ops i 60fps. Det ska dock gå att starta utan problem, testa ladda ner den här drivrutinen. http://us.download.nvidia.com/Windows/260....nglish_whql.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ok tack..Men jag tänker såhär..Om det klarar WoW utan problem så borde det väl klara Black Ops? eller kräver Black Ops mer? Det funkade inte..Fortfarande samma problem....Och btw du Ryssfema?? Villka är dom senaste drivrutinerna jag borde ha då?;) Ok tack..Men jag tänker såhär..Om det klarar WoW utan problem så borde det väl klara Black Ops? eller kräver Black Ops mer? Det funkade inte..Fortfarande samma problem....Och btw du Ryssfemma?? Villka är dom senaste drivrutinerna jag borde ha då?;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Black Ops är mycket mer krävande. Och det du sa om att dina komponenter var bra stämmer inte riktigt, ganska dåliga delar det där i dagens läge. Redigerat 27 December 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ok,,Den personen jag köpte datorn sa att grafik kortet var väldigt bra..Så de var därför jag trodde det ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 kontakta en online support o fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Ok,,Den personen jag köpte datorn sa att grafik kortet var väldigt bra..Så de var därför jag trodde det ;pDen personen du köpte det från ljög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaZebbe122 Skrivet 27 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Haha de va min morbror ;/ kontakta en online support o fråga.Vad skall jag fråga då? X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Haha de va min morbror ;/ kontakta en online support o fråga.Vad skall jag fråga då? X) Fråga hur dem mår? Eller så frågar du om ditt problem?Ta reda på numret själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.