gozo Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Fick det i Julklapp,har redan klarat alla banor på hard Så mkt spelade jag endå inte Bossarna är långtråkiga (jag stör mig på dom) Banorna är för långa Det finns typ bara 3 planeter Kamino,ngn annan och Dagobah,där man bara kunde se en film (?!?!?!?) Tog slut för snabbt=( Såg verkligen fram emot detta spel,älskade ettan Vad tyckte ni????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Vet inte om det finns Trophies på det, men det borde det göra. I alla fall, om det finns så försök att göra klara alla dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gozo Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 mm,det fins,har typ tagit 20 på spelet redan,men jag får fortsätta med det,nästa svårighetsgrad,Unleached är omöjlig för mig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Spelade det hos en kompis och FAN vad enkelt det var, och kort. Skulle säga att det var en besvikelse... 1000:e inlägget i Ps3 forumet B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.