Laserturk Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) S0beit Mod är en väldigt grym mod om man gillar att fuska. Någon som kör med det? Jaha vem har anmält nu då? Redigerat 6 Januari 2011 av Laserturk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jorå, jag har använt det ett par gånger och det är lätt det bästa "hacket" till San Andreas, uppdateras regelbundet och finns många funktioner, funkar utmärkt att terrorisera servrar man inte gillar med det online ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 28 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 funkar utmärkt att terrorisera servrar man inte gillar med det online ;) Japp haha. Synd bara att jag är bannad från två servrar jag gillar. Menmen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 funkar utmärkt att terrorisera servrar man inte gillar med det online ;) Japp haha. Synd bara att jag är bannad från två servrar jag gillar. Menmen :D Får man fråga vilka funktioner det har? Vill gärna förstöra ett par n00b drivna servers ^^ Höhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Allt ifrån noclip, god mode till weapon hacks å speed hacks. Min favorit är god mode + speed hack, trycker du på R flyger du iväg framåt i en jääävla fart.. röjer vad fan som helst är i vägen, grymt roligt att hålla in R när de är framför en.. de har en potens att flyga åt helvetet eller San Fierro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Allt ifrån noclip, god mode till weapon hacks å speed hacks. Min favorit är god mode + speed hack, trycker du på R flyger du iväg framåt i en jääävla fart.. röjer vad fan som helst är i vägen, grymt roligt att hålla in R när de är framför en.. de har en potens att flyga åt helvetet eller San Fierro.Awesome! *tummen upp* Vi borde teama ihop och sabba några servers någon kväll :D Höhö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jorå, det skulle vara kul ;) Kanske ska dra och göra det nu bara för du nämnde det, har inget bättre för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 http://code.google.com/p/m0d-s0beit-sa/dow...mp;can=2&q= nyaste s0beit ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 6 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 http://code.google.com/p/m0d-s0beit-sa/dow...mp;can=2&q= nyaste s0beit ;) Den är inte inte så stabil ännu då det är en DEV-version ;) Men den funkar ju, det är ju huvudsaken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Mjo, spider fungerar ej när man inte är i bilen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg