JULGRANSSKOJ Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Är det någon här som har det? :> Jag tycker det är skitkul, fast jag har typ fastnat på en grej, jag har nyss sålt mitt gamla hus och köpt ett nytt, men det går inte att bygga någonting. alls. Det är bara ett rött kryss över grejerna som man ska kunna köpa :3 någon som haft samma fel, eller vet hur man kan rätta till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuno Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Hehe, jag fick Sims 3 till när jag köpte Mitt röda Wii, fast bytade det mot Wario Land o GH metallica + gitarr xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Är det någon här som har det? :>Jag tycker det är skitkul, fast jag har typ fastnat på en grej, jag har nyss sålt mitt gamla hus och köpt ett nytt, men det går inte att bygga någonting. alls. Det är bara ett rött kryss över grejerna som man ska kunna köpa :3 någon som haft samma fel, eller vet hur man kan rätta till det?Fråga i The Sims-forumet, då kanske du får mer svar, fast skriv då tydligt att det är till Wii ;) Jag kanske ska köpa det dock, jag är ju ett Sims-fan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.