Hoppa till innehåll

Iphone Surfning?


gamelover2
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej,

 

Jag undrar, när jag stänger ner ett program på min iPhone 4 med hemknappen eller vad man ska kalla det (den runda där nere) så går det riktigt snabbt att stänga ner det... om du e inne på appstore så stängs det ner direkt, och sen när man öppnar så öppnas det på samma ställe... jag vill inte av misstag slösa bort alla mina pengar på att iPhonen e inne på nätet utan anledning, stänger den verkligen ner programmen på den korta tiden? (jag e van vis ganska sega mobiler XD)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du betalar i inte tid du använder internet väl? Det är väl ändå trafiken som kostar? Du behöver inte vara orolig över att den surfar av sig själv utan att du vet om det i så fall.

Redigerat av Collez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I iOS 4.x.x finns det "multitasking". Det är därför programmen "bootar" upp så snabbt, altså stänger man inte ner programmen utan lägger dom i "vänteläge". Om du inte vill slösa pengar på att surfa kan du stänga av mobilsurfen genom att gå till inställningar > allmänt > nätverk > och sen stänga av "mobildata". Om du har en router hemma så aätter du bara på Wi-Fi pch surfar med det. Om du har telenor som abbonemang så kan man ta en extra tjänst som gör att du får obegränsad surf i mobilen med en hastighet upp till 1 mb/s för 69:- om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I iOS 4.x.x finns det "multitasking". Det är därför programmen "bootar" upp så snabbt, altså stänger man inte ner programmen utan lägger dom i "vänteläge". Om du inte vill slösa pengar på att surfa kan du stänga av mobilsurfen genom att gå till inställningar > allmänt > nätverk > och sen stänga av "mobildata". Om du har en router hemma så aätter du bara på Wi-Fi pch surfar med det. Om du har telenor som abbonemang så kan man ta en extra tjänst som gör att du får obegränsad surf i mobilen med en hastighet upp till 1 mb/s för 69:- om jag inte minns fel.

I detta "vänteläge", används då nätverket?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...