Nissebils Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 När jag spelade Fallout new vegas på mitt xbox 360 och alla plötsligt började skjuta på mig så pausade jag och tröck load, men då kom problemet, först kommer det en ruta som säger att vissa nerladdade saker kanske inte är tilgängliga och så frågar den om jag vill fortsätta ladda. Men jag har inte laddat ner något till spelet, för mitt internet till xboxet är knasigt. Sen om jag trycker ja så står det " Starage devise you selected is no longer avalable" sen startas spelet om Trycker jag på continue på start menyn så laddar spelet i ungefär en sekund sen fryser det alldeles innan rutan dyker upp när jag trycker load. Så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 När jag spelade Fallout new vegas på mitt xbox 360 och alla plötsligt började skjuta på mig så pausade jag och tröck load, men då kom problemet, först kommer det en ruta som säger att vissa nerladdade saker kanske inte är tilgängliga och så frågar den om jag vill fortsätta ladda.Men jag har inte laddat ner något till spelet, för mitt internet till xboxet är knasigt.Sen om jag trycker ja så står det " Starage devise you selected is no longer avalable" sen startas spelet omTrycker jag på continue på start menyn så laddar spelet i ungefär en sekund sen fryser det alldeles innan rutan dyker upp när jag trycker load.Så vad är problemet?Prova att radera System Cachen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 När jag spelade Fallout new vegas på mitt xbox 360 och alla plötsligt började skjuta på mig så pausade jag och tröck load, men då kom problemet, först kommer det en ruta som säger att vissa nerladdade saker kanske inte är tilgängliga och så frågar den om jag vill fortsätta ladda.Men jag har inte laddat ner något till spelet, för mitt internet till xboxet är knasigt.Sen om jag trycker ja så står det " Starage devise you selected is no longer avalable" sen startas spelet omTrycker jag på continue på start menyn så laddar spelet i ungefär en sekund sen fryser det alldeles innan rutan dyker upp när jag trycker load.Så vad är problemet?Prova att radera System Cachen Händer det nått med sparningen då? vill inte att den ska försvinnaMen hur gör man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 När jag spelade Fallout new vegas på mitt xbox 360 och alla plötsligt började skjuta på mig så pausade jag och tröck load, men då kom problemet, först kommer det en ruta som säger att vissa nerladdade saker kanske inte är tilgängliga och så frågar den om jag vill fortsätta ladda.Men jag har inte laddat ner något till spelet, för mitt internet till xboxet är knasigt.Sen om jag trycker ja så står det " Starage devise you selected is no longer avalable" sen startas spelet omTrycker jag på continue på start menyn så laddar spelet i ungefär en sekund sen fryser det alldeles innan rutan dyker upp när jag trycker load.Så vad är problemet?Prova att radera System Cachen Händer det nått med sparningen då? vill inte att den ska försvinnaMen hur gör man det då? Nej, det händer inget med sparningen.Du går till Xbox Dashboard > My Xbox > System Settings > Memory > Tryck Y på Hard Driven > Clear System Cache Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 När jag spelade Fallout new vegas på mitt xbox 360 och alla plötsligt började skjuta på mig så pausade jag och tröck load, men då kom problemet, först kommer det en ruta som säger att vissa nerladdade saker kanske inte är tilgängliga och så frågar den om jag vill fortsätta ladda.Men jag har inte laddat ner något till spelet, för mitt internet till xboxet är knasigt.Sen om jag trycker ja så står det " Starage devise you selected is no longer avalable" sen startas spelet omTrycker jag på continue på start menyn så laddar spelet i ungefär en sekund sen fryser det alldeles innan rutan dyker upp när jag trycker load.Så vad är problemet?Prova att radera System Cachen Händer det nått med sparningen då? vill inte att den ska försvinnaMen hur gör man det då? Nej det tar bara bort uppdateringar på spel har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Och, ska testa detta, men jag vet inte om jag har några uppdateringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) Detta är en känd bugg, och jag har för mig att det inte finns någon lösning på det. Gör en ny sparfil och spara i många olika filer för att undvika det i framtiden, tills det blivit patchat. Redigerat 29 December 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Detta är en känd bugg, och jag har för mig att det inte finns någon lösning på det. Gör en ny sparfil och spara i många olika filer för att undvika det i framtiden, tills det blivit patchat.D:Hade spelat i 9 timmar på den sparningen!Hur sparar jag i flera filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Detta är en känd bugg, och jag har för mig att det inte finns någon lösning på det. Gör en ny sparfil och spara i många olika filer för att undvika det i framtiden, tills det blivit patchat.D:Hade spelat i 9 timmar på den sparningen!Hur sparar jag i flera filer? Typ att du har flera filer du sparar över varje gång du sparar. Tryck på New Save (eller vad det kan tänkas stå) några gånger bara. Lite segt, men whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Detta är en känd bugg, och jag har för mig att det inte finns någon lösning på det. Gör en ny sparfil och spara i många olika filer för att undvika det i framtiden, tills det blivit patchat.D:Hade spelat i 9 timmar på den sparningen!Hur sparar jag i flera filer? Typ att du har flera filer du sparar över varje gång du sparar. Tryck på New Save (eller vad det kan tänkas stå) några gånger bara. Lite segt, men whatever. Äsh! får leva med dettyp spara på 3 olika saves varje gång man ska avsluta spelet så går det fint och det är kanske bra att jag startar om på nyyt, för du vet jag ju vad som är bäst att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.