c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Söker mw2 klan !!! ;P adda mitt steam "" skullboys "" ;P!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Räcker det inte med att skapa en tråd om att du söker en klan istället för 3? för det kommer inte hjälpa dig att hitta en klan om du spammar med att du söker klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c0d4rn Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Räcker det inte med att skapa en tråd om att du söker en klan istället för 3? för det kommer inte hjälpa dig att hitta en klan om du spammar med att du söker klan.;P den ena blev ner spammad av mig och en annan kille , den andra vart jag utskäld på " alla nybörjare måste man hjälpa alla " klaner och turneringar den senaste xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Tror du att det hjälper att du gör en till tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Har klan men först en fråga. Vilken skill är du? (low,mid,high) Det är cb rules o sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg