5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 (redigerat) http://forumbilder.se/images/fc292010114803aceb.jpg Jag har försökt att trycka på F5, men det hjälper inte. Vad är problemet. Är det så för alla? Edit - Även gått runt på sidan. Hur fixar jag det? Ja.. nu när jag F5a igen så funkade det plötsligt igen, var det admin som höll på med något tro, eller var det något som hände med min webbläsare bara? konstigt att det bara blev så, och var så ett tag. Redigerat 29 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Hände just för mig också, blev lite bättre av att byta till Premium fuska & tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Kan det vara så att den anonyma medlemmen är admin, som testar något nytt :D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 December 2010 Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Testar och testar, snarare inför lite ny kod som skall snabba upp sidan. Tryck CTRL+F5 så bör det börja fungera för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2010 Det är ju allt en förbättring :). Fungerar fint för mig och har inte stött på problemet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.