5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Stött på många problem senaste tiden, nu är det att jag inte kan redigera inlägg i nyårstävlingen 2010. Det vill jag kunna :P. Det verkar fungera i alla andra trådar. Något att fixa admin, eller är det något konstigt problem nu också.. Kan ni andra inte redigera några speciella trådar, i t.ex nyårstävlingen eller i era egna trådar kanske? Edit - kommer snart med en bättre bild.. Kan inte vara trådar som jag gjort själv, det fungerade fint att redigera dem. Fungerar inte nu heller i den tråden, fungerade ju för ca 20 min sen.. :S Efter en närmare koll verkar det vara fuskamynt-forumet man inte kan redigera inlägg i, verkar vara admin som ändrat behörigheter eller något sånt. Redigerat 30 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 jag kan ändra mina inlägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) Nu kan jag inte redigera inläggen här heller.. "Felet som uppstod var: Tyvärr, du har inte rättighet att redigera det meddelandet" Eftersom jag tog bort den andra bilden, och inte kan ladda upp en bild genom fuska verkar det som, ny bild: Jag lyckas inte ens ladda upp bilden på forumbilder.. så jag kommer med bild senare. Edit - kunde redigera detta inlägg nu, men inte mitt första. Men att ladda upp en bild tog alledes för lång tid. Men det var en bild på som det inte fanns någon "ändra" på. http://forumbilder.se/images/f0302010641060ceb.jpg Redigerat 30 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Testa först att logga ut/in och därefter kanske att rensa cookies? Skall inte vara några fel på ändra-funktionen vad jag känner till eller kan hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.