Hoppa till innehåll

Vad Göra Med Membership?


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Monks är ju nice men vad har du för andra skills?

Firemaking och Cooking är maxade, men inte 200M xp. Lär aldrig ske, så exakt 99 får räcka. Bifogar en bild på mina stats. Är 90 Fishing där, men allt stämmer förutom att jag är 91 Fishing nu. Tänkte kanske levla Magic men vettifan hur för det är så jävla dyrt att alcha och jag är i stort sett fattig.

post-93950-1293741959_thumb.jpg

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Monks är ju nice men vad har du för andra skills?

Firemaking och Cooking är maxade, men inte 200M xp. Lär aldrig ske, så exakt 99 får räcka. Bifogar en bild på mina stats. Är 90 Fishing där, men allt stämmer förutom att jag är 91 Fishing nu. Tänkte kanske levla Magic men vettifan hur för det är så jävla dyrt att alcha och jag är i stort sett fattig.

 

OMFG 99fm (och du menar jag inte fuskamynt-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Monks är ju nice men vad har du för andra skills?

 

Firemaking och Cooking är maxade, men inte 200M xp. Lär aldrig ske, så exakt 99 får räcka. Bifogar en bild på mina stats. Är 90 Fishing där, men allt stämmer förutom att jag är 91 Fishing nu. Tänkte kanske levla Magic men vettifan hur för det är så jävla dyrt att alcha och jag är i stort sett fattig.

 

OMFG 99fm (och du menar jag inte fuskamynt-)

 

99FM är inte svårt, bara förbannat jävla drygt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför säger alla "ett quest" när det självklart heter "en quest"? Det har jag stört mig på länge och väl. Ni hör väl själva att det flyter på bättre om man säger "en quest". Det nästan rinner av tungan.

Redigerat av Laserturk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Monkfish? :lol:

Mannen, man fiskar inte monkfish. Gå till living rock caverns och fiska rocktail.

 

När du är färdig med det så fixar du en dragon pickaxe, och starta med mining. Du får fixa några levels i mining innan du kan börja hugga guld i living rock cavern.

 

 

http://runescape.wikia.com/wiki/Living_Rock_Caverns

 

 

edit* Verkligen? Stör du dig på personer som skriver "ett" men inte på att dem skriver "quest" istället för mål, sökande, uppdrag w/e?

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...