360Xbox2 Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Som Rubriken Lyder här är mina favoriter. hahahaha :lol: :D Vilka är era favorit reklamer Släng upp Dom här B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 (redigerat) :D http://www.youtube.com/watch?v=bxMxrL4WyYA...feature=channel Och en del Ica reklamer. Redigerat 30 December 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Alla Ica-reklamer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Kollar nästan alldrig på TV, och när det blir reklam chattar jag på datorn/mobilen istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Telenor-"Och där slockna jul belysningen" har letat som fan efter det klippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Jag tycker om Lindtreklamen konstigt nog... När det är en snubbe som vispar choklad medan reklamrösten säger "Våra schweiziska chokladmästare" Det ser fett gott ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 (redigerat) ofc Redigerat 9 Januari 2011 av Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Alla reklamer med killen i Hockeyfrilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Alla Ica-reklamer :)Precis vad jag skulle skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Den senaste burger king reklamen, en legend asså B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Ica reklamerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Här är ett undantag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.