Playstationman Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag kan inte svaren på frågorna på Medic Traning (Airway Managemen). Jag har provat flera gånger, men jag får bara 40% rätt hela tiden. Kan någon hjälpa mig? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Vad e det för spel? Jag kan gissa på att det är ett Krigs spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 det är ett krigs spel som är baserad på riktig militär träning när man har klarat träningen e det ungefär som medal of honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 OK, är det nytt och kan man ladda ned det till min dator eller kan man se några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det är väldigt verklighets baserat t.ex. ibland kan magasinet fjucka så att man måste kolla det, eller slå lite på magasinet så man kan börja skjuta igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Det låter coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 jag vet inte hur man gör det va så för mej också men jag spelar inte det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Du kan ju prova att lyssna på lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Vart kan man ladda ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 kanske off-topic.. Obi 1: prova den här länken http://www.americasarmy.com/downloads/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Är det gratis och vart klickar man för att ladda hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zêbbîe Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (redigerat) Ja gratis är det.. Klicka på nån av alla download 'mirrors'.. Redigerat 22 Maj 2004 av MhM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.