cubone Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tja! Nån som vet vart man kan köpa 70tals kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tja!Nån som vet vart man kan köpa 70tals kläder?Ett 70-tal kläder kan du köpa lite varstans, men kläder från ~1970 kan du kolla efter här: http://www.klaeder.nu/secondhand.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 jag hittade inget där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 jag hittade inget där :(Vad ska du ens med kläder från det årtiondet att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Men herregud. Det kan inte vara så svårt att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 @Laserturk: dom e ju coola, dom kläderna :-) @Guggo: jag hittade inga bra sidor när jag googlade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Second Hand kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.