zkAro Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) Hej där. Idag när jag startade datorn hörde jag från headsetet att det lät riktigt högt typ "schhhtttsctthththttthhh", något sjukt störigt ljud i alla fall. Trodde först det var headsetet som krånglade men sedan drog jag ur headsetet och hörde samma i högtalarna. Det låter såhär hela tiden, går inte att få stopp på det. Så min fråga är, går det att fixa och vad kan vara för fel? Är det ljudkortet som är helt paj eller? Behöver snabb hjälp, orkar inte ha det såhär längre. tack på förhand. EDIT: Gjorde det simplaste av alla lösningar; startade om datorn, och det var plötsligt borta. Kanske skulle testat före jag postade men aja. Men måste vara något med ljudkortet eller något, för det börjar väl inte låta sådär helt random bara? Redigerat 2 Januari 2011 av RestInSleaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Ruttna drivrutiner kan vara problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.