asabrasa Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 min kompis har gjort något med min dator så jag hör en jävla cp grej hela tiden. hur får jag bort den? ps den går inte att muta håller på att bli galen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Beskriv det så kanske man kan hjälpa man fatar ingeting om du säger min kompis gjorde en sak med min dator blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) min kusin gjorde någonting med min dator så varje sekund den är i gång så spelar den ett väldigt irriterande ljud. jag kan inte stänga av ljudet eller något och jag hittar inget program som är igång på aktivitetshanteraren. så jag undrar hur fan jag får bort det, min kusin vägrar säga det så jag håller på att tappa förståndet. jag vet vart han har fått tag i ljudet nu det kmr från en hemsida som heter Z0r.de och det är nummer 1100. Redigerat 2 Januari 2011 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 (redigerat) Problemet är ju inte din dator, din kusin är problemet. Är han dum i huvudet? Det är väl han som ska hjälpa dig om någon. Edit: Är det din kusin eller kompis? Luktar trollskog. Redigerat 2 Januari 2011 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Problemet är ju inte din dator, din kusin är problemet. Är han dum i huvudet? Det är väl han som ska hjälpa dig om någon. Edit: Är det din kusin eller kompis? Luktar trollskog.har ingen aning om vfr jag sa kompis först och sen kusin. har fixat skiten nu det visade sig att han hade satt fast en liten högtalare där jag har batteriet. jag har aldrig mitt batteri i datorn pga av att jag alltid har laddaren i eluttaget (har det ute för att inte överladdad sönder det) är fan löjligt att allt som är lite annorlunda betraktas som troll. lås tråden tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 jag har aldrig mitt batteri i datorn pga av att jag alltid har laddaren i eluttaget (har det ute för att inte överladdad sönder det)Du laddar inte sönder batteriet av att ha det i jämt, däremot om batteriet värms mycket av datorn kan det vara bra att ha det utanför för livslängdens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Tror du att det är konstigt att jag misstänker att du trollar? Du stavar som en kråka och frågar oss om ett problem som vi verkligen inte har en enda chans i helvete att hjälpa dig med, samtidigt som du förväxlar din kompis med din kusin. Skärpning för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Tror du att det är konstigt att jag misstänker att du trollar? Du stavar som en kråka och frågar oss om ett problem som vi verkligen inte har en enda chans i helvete att hjälpa dig med, samtidigt som du förväxlar din kompis med din kusin. Skärpning för fan.Jag har alltid haft problem med min stavning. På internet är jag inte speciellt noggrann och jag skrev att det var min kompis för att jag tänkte försöka var lite privat om att det var min kusin som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 (redigerat) Jag har alltid haft problem med min stavning. På internet är jag inte speciellt noggrann och jag skrev att det var min kompis för att jag tänkte försöka var lite privat om att det var min kusin som gjorde det.http://www.threadbombing.com/data/media/54/facepalm_implied.jpg Redigerat 4 Januari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.