VAZE Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Skrivet 3 Januari 2011 Jag såg en video på youtube ( ) en guide om fire mage. Han använder pyroblast glyphen, och jag undrar om den är bättre än livingbomb glyphen?
Undead Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Skrivet 9 Februari 2011 Jag är själv en firemage, och jag använder pyroblast glyph.
FreaxxD00d Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Skrivet 9 Februari 2011 Du kunde ju förklara lite mera varför du gör det ? :)
Viruz256 Skrivet 10 Februari 2011 Rapport Skrivet 10 Februari 2011 Just nu sitter jag med båda... Fast skulle jag välja en, skulle det nog bli livningbomb, då jag har så låg crittchans nu (19% cirka), så min pyroblast procar jävligt sällan...
Emomilol Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Skrivet 3 Mars 2011 Skit i Glyph of Living Bomb och använd Pyroblast. Och det är för att du ska få upp din crit % så mycket som möjligt nu i början av Cataclysm. Full epic gear ger typ 22-23% crit utan Molten Armor, inte så mycket imo. Därför kör du med crit glyphs, Fireball och Pyroblast. Du missar 3% dmg med Living Bomb men det är inte så mycket dmg. (Använd alltid Molten Armor btw.)
Viruz256 Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Skrivet 5 Mars 2011 Skit i Glyph of Living Bomb och använd Pyroblast. Och det är för att du ska få upp din crit % så mycket som möjligt nu i början av Cataclysm. Full epic gear ger typ 22-23% crit utan Molten Armor, inte så mycket imo. Därför kör du med crit glyphs, Fireball och Pyroblast. Du missar 3% dmg med Living Bomb men det är inte så mycket dmg. (Använd alltid Molten Armor btw.)22%, + critical mass + moltenarmor med glyph + fireball med glyph, det är 22% + 5% + 5% + 5%=37%... Det är mer än var tredje som crittar.
Emomilol Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Skrivet 6 Mars 2011 22%, + critical mass + moltenarmor med glyph + fireball med glyph, det är 22% + 5% + 5% + 5%=37%... Det är mer än var tredje som crittar.Ja det är klart. Men om du har otur crittar du typ 20%, har du tur crittar du typ 45% kanske. ^^
Viruz256 Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Skrivet 7 Mars 2011 Ja det är klart. Men om du har otur crittar du typ 20%, har du tur crittar du typ 45% kanske. ^^kollade lite på min egen mage, och jag har just nu 18% crit, och har inte fullt hc gear än... så crit med epic borde ligga 25%+...
Emomilol Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) kollade lite på min egen mage, och jag har just nu 18% crit, och har inte fullt hc gear än... så crit med epic borde ligga 25%+...Jag har 21,34% utan Molten Armor men du crittar fortfarande mindre eller mer än vad du har. Det är aldrig exakt. ^^ Edit: Kan lägga till att jag nästan har full epic, har bara 2 blåa items kvar. Redigerat 7 Mars 2011 av Emomilol
Rekommendera inlägg