Hoppa till innehåll

Pyroblast Vs Livingbomb


VAZE
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

Skit i Glyph of Living Bomb och använd Pyroblast.

 

Och det är för att du ska få upp din crit % så mycket som möjligt nu i början av Cataclysm. Full epic gear ger typ 22-23% crit utan Molten Armor, inte så mycket imo. Därför kör du med crit glyphs, Fireball och Pyroblast. Du missar 3% dmg med Living Bomb men det är inte så mycket dmg. (Använd alltid Molten Armor btw.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit i Glyph of Living Bomb och använd Pyroblast.

 

Och det är för att du ska få upp din crit % så mycket som möjligt nu i början av Cataclysm. Full epic gear ger typ 22-23% crit utan Molten Armor, inte så mycket imo. Därför kör du med crit glyphs, Fireball och Pyroblast. Du missar 3% dmg med Living Bomb men det är inte så mycket dmg. (Använd alltid Molten Armor btw.)

22%, + critical mass + moltenarmor med glyph + fireball med glyph, det är 22% + 5% + 5% + 5%=37%... Det är mer än var tredje som crittar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är klart. Men om du har otur crittar du typ 20%, har du tur crittar du typ 45% kanske. ^^

kollade lite på min egen mage, och jag har just nu 18% crit, och har inte fullt hc gear än... så crit med epic borde ligga 25%+...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kollade lite på min egen mage, och jag har just nu 18% crit, och har inte fullt hc gear än... så crit med epic borde ligga 25%+...

Jag har 21,34% utan Molten Armor men du crittar fortfarande mindre eller mer än vad du har. Det är aldrig exakt. ^^

 

Edit: Kan lägga till att jag nästan har full epic, har bara 2 blåa items kvar.

Redigerat av Emomilol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...