Hoppa till innehåll

Till Eder Admin Med Moderatorer


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

Efter en väldigt lång tid som IP bannad på fuska.se, är jag nu tillbaka. Dock så mötte jag ett problem vid registrering.

Du kan helt enkelt inte registrera dig, det står att tecknen som du valt inte är tillåtna i namnet.

 

Namnet jag provade flertal gånger var Raeven, och en del fler, samt så funkar det inte när man ska byta visningsnamn.

 

Fixa detta!

 

// en gammal räv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du hette Raeven förut va? Kommer ihåg att någon tidigare har hetat det iaf, det kanske är att användaren är kvar fast den är bannad och att den är "dold" eller liknande så att man inte kan se den.

Ja, jag hette Raeven innan, men saken är att jag har provat flera olika namn och jag tror inte någon använder Raeven.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är inte tanken med ip-banning att man är bannad permanent? Dvs, att man aldrig mer får återvända?

 

Eller?

Jag tycker det beror på anledning. Har man rent ut sagt betett sig som en skit har man ingen anledning att komma tillbaka.

Själv blev jag IP-bannad för att jag hade spammat PM's till en gruppmedlem, missbrukning av sidan och ja, jag ångrar det bigtime.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...