Str4ndB3rg Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Hej jag fick en gaming mus i julklapp men det är så att knapparna på sidan av den är ledna till att Sida bakåt sida framåt, asså klickar jag på den där nere så går jag tillbaka en sida på internet.. Kan my rebinda dom här knapparna på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Fick du med någon programvara till musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 5 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Tror inte det ne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2011 Vad är det för någon datormus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Hej jag fick en gaming mus i julklapp men det är så att knapparna på sidan av den är ledna till att Sida bakåt sida framåt,asså klickar jag på den där nere så går jag tillbaka en sida på internet.. Kan my rebinda dom här knapparna på datorn?Samma här :oMen jag fick i alla fall med en skiva som man installerar musen, men under installationen kunde man inte byta platsen på knapparna, kanske finns någonstans under kontrollpannel>Mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Fick fram: http://www.freewarefree.net/utility/3397/x...on-control-142/ efter ett enkelt besök på www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.