Hoppa till innehåll

Fuska Har Blivit Konstigt


TJaalol
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja, vet inte riktigt hur jag ska beskriva problemet så bifogar en bild istället. Grejen är att det där hände efter att jag varit inne på fuska med mobilen en gång och stör mig väldigt mycket på att jag inte ser svaren som vanligt vilket jag tidigare har kunnat göra..

 

Tacksam för svar.

post-42477-1294223194_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, vet inte riktigt hur jag ska beskriva problemet så bifogar en bild istället. Grejen är att det där hände efter att jag varit inne på fuska med mobilen en gång och stör mig väldigt mycket på att jag inte ser svaren som vanligt vilket jag tidigare har kunnat göra..

 

Tacksam för svar.

Dus ska alltid läsa de klistrade trådarna innan du gör en ny tråd. Det står; Läs innan du gör en ny tråd och där står det vanligaste frågorna som dyker upp i fuska.se-forumet så gör det nästa gång, så moderatorerna inte får så mycket att göra.

MVH Layton

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid samma fråga.

Dock så hände det helt random för mig en gång att det blev så också, blev förvånad. Så det verkar inte vara helt stabilt med dedär :P.

Det hände också för mig, helt random. Men fuska kan bugga lite ibland...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Typ alla på fuska har någon gång fått detta problem. Varför byts inställningen egentligen automatiskt?? FIXA, så blir allt bra!

Håller med.

Vissa moderatorer säger att man ska rensa cookies om det buggar sådär, men jag fattar inte nånring vad cookies är för nåt.

onT: Jag fick en utskällning när jag frågade om detta och inte läst de klistrade trådarna så nu gör jag alltid det ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Typ alla på fuska har någon gång fått detta problem. Varför byts inställningen egentligen automatiskt?? FIXA, så blir allt bra!

Håller med.

Vissa moderatorer säger att man ska rensa cookies om det buggar sådär, men jag fattar inte nånring vad cookies är för nåt.

onT: Jag fick en utskällning när jag frågade om detta och inte läst de klistrade trådarna så nu gör jag alltid det ;)

 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Cookie

 

Det kanske är kakorna som gör så något blir fel, kanske. Nästa gång det händer så ska man kanske testa och bara radera kakorna, logga in igen och se om det är samma sak då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...