Hoppa till innehåll

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja att kalla någon som är ny troll är taskigt, som om nya personer inte är välkomna här, vilket de är. Fler personer på fuska.se=mer aktivitet.

Så jag brukar kolla längst ner på forumets lista, där det står vem som är den senaste medlemmen, sen skriver jag "välkommen till fuska.se" till den.

Fast oftast är det bara en snubbe som blir medlem och sedan sticker typ...

Antar att majoriteten av alla nya medlemmar är folk som hittat sidan tack vare fusken, och inte reggat sig för forumet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har faktiskt märkt att det är inaktivt.

Kanske en anledning är att det finns en del här på forumet som är lite osjyssta?

Folk som skriver massa skit om typ P12'or (Pojkar, 12 år) och oseriösa svar i trådar.

 

P12'a skriver:

"Ja har poblem i skolan. dom retar mej för att jag är mycke längre en dom andra i min class."

 

Besvaras oftast av en suckande P14+ som skriver:

"Lär dig att stava för det första, och ha stor bokstav efter punkt. Istället för att skriva här på forumet att du blir mobbad kan du väl prata med kuratorn eller din lärare -.-' "

 

Jag tror inte att P12'an kommer att fråga om hjälp här igen.

Bara för att personen är yngre och inte kan stava betyder det inte att dennes problem inte skall tas på lika stort allvar som alla andras problem. Folk måste sluta ha luft och langa sina suckande -.-' kommentarer hela tiden.

 

Håller med Chilla

Ofta får man svar som "facepalm" och en stor bild på en gubbe med handen i pannan

Har inga problem att man påpekar felstavningar som i: "btw, så stavas "iriterad" med två R så det blir "irriterad" :P"

 

Om folk blir lite "mognare" så skulle jag tro att det skulle bli roligare att skriva på forumet :/

 

<3

Du vill att vi ska vara snälla fast du säger att det inte går?

man kan ju försöka

 

offtopic: har ni märkt att "multiquotingen" är borta, eller är det bara jag som mräker det nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon är lite trög tror jag :3

 

Vadå trög? Det kan ju ta tid att märka sånt <_<

 

Jag håller med dig, 3FSKFSKGJES, om man är trevlig mot dem nya och inte kallar dem n00bs eller trolls så stannar de väl.

Många sticke ju för att andra är elaka.

 

 

<3

Du vill att vi ska vara snälla fast du säger att det inte går?

Det sa jag inte. Det jag menade var att vi ska vara snälla men det är svårt, tänk att få ALLA på fuska.se som tidigare varit taskiga att ändra attityd och vara schyssta, det är inte lätt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNeko

Vadå trög? Det kan ju ta tid att märka sånt <_<

Notera gärna detta i inlägget: :3

 

Det var lite snällt menat, fast ändå inte.

Du fattar säkert vad jag menar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med Chilla

Ofta får man svar som "facepalm" och en stor bild på en gubbe med handen i pannan

Har inga problem att man påpekar felstavningar som i: "btw, så stavas "iriterad" med två R så det blir "irriterad" :P"

 

Om folk blir lite "mognare" så skulle jag tro att det skulle bli roligare att skriva på forumet :/

man kan ju försöka

 

offtopic: har ni märkt att "multiquotingen" är borta, eller är det bara jag som mräker det nu?

"facepalm" leder till varning, systematisk "facepalm" eller andra påhopp leder till direkt avstängning. Jag och moderatorerna kommer att hålla ett extra öga på detta kommande tiden och är därför tacksamma för varje anmälning vi får på just detta.

 

Multiquotingen har ändrats efter synpunkter på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"facepalm" leder till varning, systematisk "facepalm" eller andra påhopp leder till direkt avstängning. Jag och moderatorerna kommer att hålla ett extra öga på detta kommande tiden och är därför tacksamma för varje anmälning vi får på just detta.

 

Multiquotingen har ändrats efter synpunkter på detta.

*gilla*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"facepalm" leder till varning, systematisk "facepalm" eller andra påhopp leder till direkt avstängning. Jag och moderatorerna kommer att hålla ett extra öga på detta kommande tiden och är därför tacksamma för varje anmälning vi får på just detta.

 

Multiquotingen har ändrats efter synpunkter på detta.

Låter bra! =)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...