Hoppa till innehåll

Sluta Multiquota Förfan!


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Men vad fan, ska ni göra sidan ännu mer oattraktiv? Varning för att man multiquotar är ju bara larvigt.

Varför skulle det klassas som missbruk av bb-kod? Man har ju inte gjort något fel, man har för fan inte gjort något alls.

 

Alla vet inte heller vad för quote taggar man ska ta bort för att inlägget inte ska bli helt muppat.

Om ni ser en multiquote, läs quoten längst ner och sedan svaret, vad är problemet?

Höjden av lathet att inte orka scrolla bara för att det är långt ner? -.-

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

iallafall när det är typ 5 quotes.

 

 

Ja precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.

Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.

 

Håller med där! .. See what I just did there?

 

Men det borde definitivt skrivas in i fuska reglerna.

 

Ja det ser så fult ut med massa quotes

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men vad fan, ska ni göra sidan ännu mer oattraktiv? Varning för att man multiquotar är ju bara larvigt.

Varför skulle det klassas som missbruk av bb-kod? Man har ju inte gjort något fel, man har för fan inte gjort något alls.

 

Alla vet inte heller vad för quote taggar man ska ta bort för att inlägget inte ska bli helt muppat.

Om ni ser en multiquote, läs quoten längst ner och sedan svaret, vad är problemet?

Höjden av lathet att inte orka scrolla bara för att det är långt ner? -.-

Det ser ju så förbenat jobbigt ut att ha femtioelva quotes när man bara skall svara på det längst ner. Höjden av lathet måste då fan vara att man inte orkar ta bort de citat man inte skall svara på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.

 

Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.

Håller med där! .. See what I just did there?

 

Men det borde definitivt skrivas in i fuska reglerna.

Ja det ser så fult ut med massa quotes

*TEST*

 

Verkar som det blivit fixat :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det där är ju inte vad jag sa?

 

Alltså jacob_96 quotade tydligen mig, men det där är ju inte vad jag sa.

 

När jag tittar närmre så fattar jag. Men... tänk om nån skriver som jag gjort i detta inlägget? Då ser man inte var mitt inlägg slutar och nästa persons börjar.

Redigerat av Nash
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ser ju så förbenat jobbigt ut att ha femtioelva quotes när man bara skall svara på det längst ner. Höjden av lathet måste då fan vara att man inte orkar ta bort de citat man inte skall svara på.

jasså?

Men att ta bort quotes som inte hör hemma där tar nog mer tänkande än att bara göra en upprepad rörelse med ett finger.

Plus som sagt vet nog inte alla hur man gör.

 

Man skulle ju kunna tänka sig att istället för att alla quotes i inlägget du quotar visas, så visas de inom en sån där spoiler rutor som brukar finnas på vissa sidor. Alltså, inlägget du quotar visas som text medans de andra quoterna förminskas och om man vill se dom klickar man på en knapp för att visa dem.

 

 

Redigerat av Trinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.

 

Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.

Håller med där! .. See what I just did there?

 

Men det borde definitivt skrivas in i fuska reglerna.

Ja det ser så fult ut med massa quotes

Kollar bara...

 

NEJ SÅ VÄRDELÖST!

Redigerat av Nash
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inget som stör mig speciellt mycket, ärligt talat.

 

Ja precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.

 

Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.

Håller med där! .. See what I just did there?

 

Men det borde definitivt skrivas in i fuska reglerna.

Ja det ser så fult ut med massa quotes

 

Ja precis. För vissa småbarn kanske citerar någon som redan citerat någon som citerat någon annan o.s.v. Då blir det ju till slut en hel sida med svar + en helvetes massa citat.

 

Tillslut går det inte mer. Men kan hålla med dig när det är i långa texter och så. Men inte när det är små texter på en rad eller två.

Test. Jovisst faan.

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...