Smaragd Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 du sa att man ska ta latias/os med masterball överallt och jag skrev att man skulle ta den på rayquaza! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 jaha... men du har ju inte skrivit i tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kurdish_gangstah Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 man ska klara pokemon ligan först sen ska du kolla på ett program hemma hos dig det står om latios/latias sen kan du hitta den vartsomhelst. efter att du har hittat den en gång så finns han på din pokedex, då kan du se vart den finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 fast den flyttar sig hela tiden, de är typ ingen mening me att kolla i pokedexet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 nepp varje gång du bytar route eller flyger nån stans eller går i en match så flyttar den sig!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 nepp varje gång du bytar route eller flyger nån stans eller går i en match så flyttar den sig!! Nä jag och min kompis flög dit och så var den kvar typ 10 min och vi mötte den 12-18 gånger det var as grymt men vi fångade den itte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 haha.. de e bara tur för så som jag sa e de faktiskt :D iaf för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 det är väldigt svårt att fång latias och latios utan Master ball tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 ente om man har en bra trapinch eller en bra crobat med mean look :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Mr Maniac @ 30/05-2004 13:07:16) nepp varje gång du bytar route eller flyger nån stans eller går i en match så flyttar den sig!! Nä jag och min kompis flög dit och så var den kvar typ 10 min och vi mötte den 12-18 gånger det var as grymt men vi fångade den itte!!! de bara för att den är inställd att åka nån stans varje gång man gör nåt, och när ni gjorde de så åkte den till samma plats, och när ni inte bytte route så flyttade den ju inte sig... (bara efter en viss tid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stephe8 Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 jag fånga de min med en vanlig poke boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokémonMaster Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 :blink: Gå in på www.dadragonz.com ... kolla där. Latias o Latios är rätt svåra o få. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg