gamelover2 Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Heyyo!! Jag skaffade en iPhone 4 för ett tag sen, och har hittat några AS RILOGA youtube filmer som jag vill få till den, jag vill altså hitta en Youtube Downloader som sparar filmerna som mp4, för de som jag har hittat sparar dem som Flv. Jag undrade också omdet är möjligt att filmerna laddas ner som Flv för att uppladdaren har lagt ut dem som Flv?? Hoppas på svar fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Uppladdaren laddar inte upp i .flv... Men skitsamma, har du firefox funkar alltid denna: Easy YouTube Video Downloader :: Add-ons for Firefox Ett addon som lägger sig under videon, klicka på "Download as" och välj MP4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Annars funkar VDownloader också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 keepvid.com är en bra tjänst :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Använd "Download Helper" tillägget till Firefox och konverter till mp4 med "Any Video Converter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamelover2 Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Låter bra, ska testa alla och ta den som funkar bäst! tack för hjälpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Det bäst avalet är att ladda hem free studio http://www.dvdvideosoft.com/ Det finns ett program i free studio som tillåter dig att ladda ner från youtube samtidigt som den konverterar filerna till att passa för din iphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) Nejnejnej, det bästa valet är aTube Catcher. Det funkar på i princip alla hemsidor, inklusive några andra... :visslar: Funkar även att konvertera i det! Redigerat 13 Januari 2011 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.