Hoppa till innehåll

Spel Du Ska Köpa 2011


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Juste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.

hur vet du inte om Treyarch rättar till dom problemen som finns, och förhoppningsvis gör ett bättre spel?

 

Test Drive Unlimited 2 ska jag tydligen få på Måndag :o, en månad före den riktiga releasen XD

 

Ska iallafall kanske INTE köpa "MW3", då jag troligtvis börjar på internat på gymnasiet, och vill satsa mer på skolan nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Detta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011.

 

1. LittleBigPlanet 2 - köpt

2. Uncharted 3

3. Ratchet & Clank: All 4 one

4. The Last Guardian

 

Fler spel jag vill ha, kommer :).

 

Då har jag köpt ett spel :).

 

 

Är sugen på Maffia 2, spelade demot och det var kul.

Är kul i storyn, men det finns tyvärr ingen free roam, det är dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LittleBigPlanet 2.

 

Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.

Srsly du borde köpa på releasen! BTW om du köper innan onsdag missa inte week 1 tröja som är begränsad under 1 vecka på onsdag försvinner den och kommer aldrig tillbaka lol.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Srsly du borde köpa på releasen! BTW om du köper innan onsdag missa inte week 1 tröja som är begränsad under 1 vecka på onsdag försvinner den och kommer aldrig tillbaka lol.

Pratar du om Dexter-dräkten eller?

Om något annat, vad menar du :P?

 

Jag måste ha något sportspel till ps move i år också kom jag på, ska fundera på om det kommer några bra i år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LittleBigPlanet 2.

 

Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.

Hmm, ja det vore bra :)

Jag köpte "ettan" och jag gillade det, jag ska nog bara ta reda på så mycket om spelet innan jag köper det. Gillar att vara säker på att spelet jag köper är tillräckligt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pratar du om Dexter-dräkten eller?

Om något annat, vad menar du :P?

Nej det är en t shirt med ett grönt träd som har hologram ränder vilket den gör trädet lysa. Den är gjord för att fira LBP2 releasen som på LBP1 hade dom ochså en t shirt.

 

 

Pratar du om Dexter-dräkten eller?

Om något annat, vad menar du :P?

 

Jag måste ha något sportspel till ps move i år också kom jag på, ska fundera på om det kommer några bra i år!

Eller vänta jag missade hellt. Du har redan spelet? Isåfall adda mig och vi kan köra.

 

PSN:Nazar_Ops. Alla kan adda mig om dom vill.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...