Proccito Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Juste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.hur vet du inte om Treyarch rättar till dom problemen som finns, och förhoppningsvis gör ett bättre spel? Test Drive Unlimited 2 ska jag tydligen få på Måndag :o, en månad före den riktiga releasen XD Ska iallafall kanske INTE köpa "MW3", då jag troligtvis börjar på internat på gymnasiet, och vill satsa mer på skolan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Juste glömde nästa CoD vilket det nu än blir, fast tror nog jag hoppar om det blit Treyarch.Det rycktas om det blir mw3.Vi får vänta på lite mer information :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Nja, ska köpa kanske gt5 och gta om ett nytt kommer ut :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Är sugen på Maffia 2, spelade demot och det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Detta är en motsvarighet mot "Spel du ska köpa 2010" i xbox 360-forumet, men nu gäller det alltså 2011. 1. LittleBigPlanet 2 - köpt2. Uncharted 33. Ratchet & Clank: All 4 one4. The Last Guardian Fler spel jag vill ha, kommer :). Då har jag köpt ett spel :). Är sugen på Maffia 2, spelade demot och det var kul.Är kul i storyn, men det finns tyvärr ingen free roam, det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Är kul i storyn, men det finns tyvärr ingen free roam, det är dåligt.Hmm, okej, nån som kan rekommendera något annat spel att köpa? Redigerat 21 Januari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 LittleBigPlanet 2. Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 LittleBigPlanet 2. Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.Srsly du borde köpa på releasen! BTW om du köper innan onsdag missa inte week 1 tröja som är begränsad under 1 vecka på onsdag försvinner den och kommer aldrig tillbaka lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Srsly du borde köpa på releasen! BTW om du köper innan onsdag missa inte week 1 tröja som är begränsad under 1 vecka på onsdag försvinner den och kommer aldrig tillbaka lol.Pratar du om Dexter-dräkten eller?Om något annat, vad menar du :P? Jag måste ha något sportspel till ps move i år också kom jag på, ska fundera på om det kommer några bra i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 LittleBigPlanet 2. Ett riktigt bra spel, sen om du köper ps move så kommer du ha en massa titlar att spela senare i år.Hmm, ja det vore bra :)Jag köpte "ettan" och jag gillade det, jag ska nog bara ta reda på så mycket om spelet innan jag köper det. Gillar att vara säker på att spelet jag köper är tillräckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Pratar du om Dexter-dräkten eller?Om något annat, vad menar du :P?Nej det är en t shirt med ett grönt träd som har hologram ränder vilket den gör trädet lysa. Den är gjord för att fira LBP2 releasen som på LBP1 hade dom ochså en t shirt. Pratar du om Dexter-dräkten eller?Om något annat, vad menar du :P? Jag måste ha något sportspel till ps move i år också kom jag på, ska fundera på om det kommer några bra i år!Eller vänta jag missade hellt. Du har redan spelet? Isåfall adda mig och vi kan köra. PSN:Nazar_Ops. Alla kan adda mig om dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag har LBP2, ja. Vart fick du det, jag fick nämligen inte ett.. Har ni några tips på ps move-spel som kommer ut i år, helst sport!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.