GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tror jag lägger till Mass Effect 2 till spel jag ska köpa, lirar demot nu, verkar helt grymt, spelet fick betyg 9.6/10 av Imbd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Tror jag lägger till Mass Effect 2 till spel jag ska köpa, lirar demot nu, verkar helt grymt, spelet fick betyg 9.6/10 av Imbd!Ja! Jag spelade också ett demo till det, verkar ju jättebra, fantastisk grafik.Och kul att man kan vara tjej XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Listan uppdaterad Spel jag vill ha... 1. LittleBigPlanet 2 2. Uncharted 3 3. Ratchet & Clank: All 4 one 4. Virtua Tennis 4 5. L.A. Noire 6. The Last Guardian Grön: Köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Min lista: Duke Nukem: Forever Nästa Call of Duty Uncharted 3: Drake's Deception GTA IV (vet att det är gammalt men vill ändå ha det) Uncharted: Drake's Fortune (Vill göra min Uncharted-samling komplett) LittleBigPlanet 2 Ny Motion-Controller Astro Headset Och kanske något ps move spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Listan uppdaterad lite mer, när spelen kommer ut :). Inga mer spel jag önskar mig dock ännu. Spel jag vill ha... 1. LittleBigPlanet 2 [2011-10-19] 2. Uncharted 3 [TBA] 3. Ratchet & Clank: All 4 one [4:de kvartalet] 4. Virtua Tennis 4 [TBA] 5. L.A. Noire [2011-05-20] 6. The Last Guardian [TBA] Grön: Köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Killzone 3, Infamous 2, The Last Guardian och Uncharted 3: Drake`s Deception. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Funderar på att införskaffa GT5 under våren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Killzone 3, Infamous 2, The Last Guardian och Uncharted 3: Drake`s Deception.Lägger till den också, har 1:an, över grymm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Dead Space 2, värkar läbigt jöh :angry: :( <_< :o Men sen är det massa andra awesome spel som jag vill ha, men kanske inte har råd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Red Dead Redemption för två dagar sen!! Kommer inte att ångra det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Lägger till Crysis 2. Har hört att det ska komma till konsoler också, ska också köpa det till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 OMG! Glömde nästan att det är ett måste att skaffa Fifa 12 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.