Hoppa till innehåll

Talents: Arcane Vs Fire Vs Frost?


Undead
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag är en Undead mage i level 32 just nu som kör massor med dungeons. Jag kom nyligen å tänka på att vad ska man egentligen ha för talents?

 

Jag kör alla dungeons, kör INTE pvp, Questar LITE.

 

Vadför talents ska jag ha för att göra ett fint resultat i dungeons? :)

 

 

H. Undead

 

Ps: Kör Fire talents nu!

Redigerat av Undead
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har speccat på improved scorch, så den tar ingen mana. Spammar bara den + pyroblast och LB på trash så har man alltid 90% + mana och ligger på top på recount från all aoe. Sen när man kommer till bossar kan man burna mana med FFB eller FB. Efter det drar man en evocation och så har man full mana igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har speccat på improved scorch, så den tar ingen mana. Spammar bara den + pyroblast och LB på trash så har man alltid 90% + mana och ligger på top på recount från all aoe. Sen när man kommer till bossar kan man burna mana med FFB eller FB. Efter det drar man en evocation och så har man full mana igen.

Garanterar att du gör mer dps om du spammar flamestrike (imp), dragon's breath, cone of cold och sen blizzard, speciellt om det är 5 eller flera mobs Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för alla svar! Bra kommentarer, jag är nöjd.

 

Tråden kan låsas, (om inte ni vill fortsätta diskussionen!)

 

OnT: Låter som om de är ungefär lika bra. Men jag ska nu testa båda två varsin vecka å ta reda på vilken jag själv tycker att är bäst!

 

Tack allihopa! H. Undead

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...