Hoppa till innehåll

Bästa Webbhotellet?


Gäst pong218
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Har tänkt starta en seriös hemsida men en plan jag tänkt och grubblat på. Men måste till detta ha ett bra webbhotell.

Så om någon har ett bra tips lägg det gärna här! Jag vill veta vilken som är bäst och därmed ska följande ingå i svaret.

  • Namnet på webbhotellet!
  • Länk?
  • Varför ska jag välja det?

 

Denna tråd handlar inte om reklam utan endast om ett rop på hjälp!

Jag erbjuder det bästa tipset alla mina fuska mynt då de inte har någon betydelse för mig. (Just nu har jag tydligen 1940)

 

MVH

Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Jag tycker du ska välja one Tryck här för att besöka sidan!

För den är väldigt billig och lättanvänd webhotel. Satsa på det så har du 24/7 Support osv.

 

//ZeRoZ

Jo jag har tänkt mycket på one men har hört att folk har lite problem med att just ändra file promissions på mapparna och filerna. SÅ jag vill ha några andra förslag också.

 

Sedan tillåter one.com inte asp.net vilket jag helst jobbar med för att få fram en snygg och modern hemsida.

Redigerat av pong218
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag har tänkt mycket på one men har hört att folk har lite problem med att just ändra file promissions på mapparna och filerna. SÅ jag vill ha några andra förslag också.

 

Sedan tillåter one.com inte asp.net vilket jag helst jobbar med för att få fram en snygg och modern hemsida.

Okej om du inte tycker om One då kan du skaffa binero det stödjer asp.net och är väldigt lätt använt. Och ett relativt rimligt pris. Besök hemsidan!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror ju mycket på vad du ska ha hemsidan till.

 

One är bra och billiga, men saknar stöd för vissa tjänster som t ex ASP (precis som du säger).

Binero är ett bra alternativ om man behöver mycket utrymme för en rätt så liten peng.

Loopia är ett av de "finare" webbhotellen och har ofta bra rykte om sig. Dock så kostar det där efter.

Surftown är även ett av de större webbhotellen som ofta har ganska jämt fördelade paketerbjudanden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har tänkt starta en seriös hemsida men en plan jag tänkt och grubblat på. Men måste till detta ha ett bra webbhotell.

Så om någon har ett bra tips lägg det gärna här! Jag vill veta vilken som är bäst och därmed ska följande ingå i svaret.

  • Namnet på webbhotellet!
  • Länk?
  • Varför ska jag välja det?
Denna tråd handlar inte om reklam utan endast om ett rop på hjälp!

Jag erbjuder det bästa tipset alla mina fuska mynt då de inte har någon betydelse för mig. (Just nu har jag tydligen 1940)

 

MVH

Andreas

hejsan jag rekomenderar surftown har aldrig kronglat för mig!

billigare om du köper med denna länken :) länk till surftown

du får välja om du vill använda php eller asp

Redigerat av pontaxxr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...