Afrokines Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Slayer är bäst ja, men innehåller inga growls etc som TS ville ha. Det har ju inte Metallica heller, så både du och Layton failade. Som vanligt. Redigerat 12 Januari 2011 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Thrash metal... passar inte riktigt in här du... Ingen har nämnt det bästa... Slayer ! :)Fast Slayer är ju också thrash :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Fast Slayer är ju också thrash :/Samt trash. :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Slayer är bäst ja, men innehåller inga growls etc som TS ville ha. Det har ju inte Metallica heller, så både du och Layton failade.Som vanligt.Förlåt då, men jag failade inte!!!Metallica är bra om han vill ta en liten paus och gå till lite lugnare metal.BTW Metallica är det hårdaste bandet jag lyssnar på och Afrokines du vet ju rean att jag hatar trash, death och heavy metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Förlåt då, men jag failade inte!!!Metallica är bra om han vill ta en liten paus och gå till lite lugnare metal.BTW Metallica är det hårdaste bandet jag lyssnar på och Afrokines du vet ju rean att jag hatar trash, death och heavy metal.Men för fan, det heter thrash, och Metallica är thrash. Vilket väl får sägas höra till heavy metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Brutal growling, Torsofuck. http://www.youtube.com/watch?v=JblFx1aXpeU Jag länkar också till min spotify playlist som innehåller en hel del låtar som uppfyller dina krav. http://open.spotify.com/user/boffaroffe/pl...zz74iht0AFN4Dlu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Men för fan, det heter thrash, och Metallica är thrash. Vilket väl får sägas höra till heavy metal.jaha. Då är väl metallica det enda trash jag gillar då.Men slayer och Metallica om båda är trash de är ju en stor skillnad på dem!Jag menar Metallica är mer. gitarrintro, text om krig. Ascoolt gitarrsolo...Slalyer är med. CRAZY GUITAR, DIE!!! OJUD, WAAAAAAAAAAA! Och metallica, betyder typ metal. Slayer betyder bödel hmm.För mig är Metallica bara Metal. OnT: Ja, jag säger så är metallica ett band du bör lyssna på och nu nämnde ju några att det var trash, så då kan du ju lyssna på det eller hur? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 jaha. Då är väl metallica det enda trash jag gillar då.Men slayer och Metallica om båda är trash de är ju en stor skillnad på dem!Jag menar Metallica är mer. gitarrintro, text om krig. Ascoolt gitarrsolo...Slalyer är med. CRAZY GUITAR, DIE!!! OJUD, WAAAAAAAAAAA! Och metallica, betyder typ metal. Slayer betyder bödel hmm.För mig är Metallica bara Metal. OnT: Ja, jag säger så är metallica ett band du bör lyssna på och nu nämnde ju några att det var trash, så då kan du ju lyssna på det eller hur? ;)Ska jag verkligen behöva rätta dig två gånger? THRASH. Och det är klart det är skillnadpå Metallica och Slayer. Brukar artister i samma genre låta exakt likadant eller? Precis. Men nu blir det offtopic, så jag lägger av med detta. Leder ändå ingen vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 (redigerat) Fast Slayer är ju också thrash :/Mm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som Thrashcore Redigerat 12 Januari 2011 av MeatLoaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Mm, fast inte på samma sätt.. Slayer är mer som ThrashcoreSäger The Big 4 of Thrash Metal dig något? (Slayer, Metallica, Megadeth, Anthrax)Slayer är thrash, slutdiskuterat. Fast ändå, de fyra banden är ju också helt klart värda att kolla in.De finns allihop på min långa lista över favoritband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Säger The Big 4 of Thrash Metal dig något? (Slayer, Metallica, Megadeth, Anthrax)Slayer är thrash, slutdiskuterat. Fast ändå, de fyra banden är ju också helt klart värda att kolla in.De finns allihop på min långa lista över favoritband.MM, fast det är ju synd att de bara heter The big 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 MM, fast det är ju synd att de bara heter The big 4Men herre min je... Wiki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.