Fjeddo Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Hur mycket bättre presterar ett Sapphire Radeon HD5830 än ett Powercolor Radeon HD5770? Hittade nämligen ett HD5830 för 1 325kr på pixmania, är det värt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 5830 är ca 15-20% bättre har jag för mig, men båda är "föråldrade" kort, köp ett 6850 istället. Handla heller inte ifrån Pixmania, de är ett par jävla skojare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 5830 är ca 15-20% bättre har jag för mig, men båda är "föråldrade" kort, köp ett 6850 istället. Handla heller inte ifrån Pixmania, de är ett par jävla skojare.Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Okej då vet jag. Men pixmania verkar vara seriösa, av 4054 omdömen på prisjakt har de i snitt fått betyget 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Varför?De har värdelös support, blir någonting fel så är man körd. Det finns rätt många fall där folk har blivit lurade av dem. Så, är det värt att betala en hundring mindre men samtidigt förlora all möjlighet till kontakt med företaget, dvs även garantiärenden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Finns folk som köpt mobiler där och fått dom utan svenskt språk och T9. Har däremot köpt ett par högtalare därifrån och dom funkar bra, men tveksamt om företaget är något att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.