Gäst Qruzie Skrivet 10 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2011 Hehe, aa sims är populärt.Någon som vet vad The Sims 3 kostar nuförtiden? EDIT: hade skrivit sums istället för sims...Ja det brukar kosta runt 300kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sims3Lover Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Har beställt det på CDON Där kostar det 199 kr + frakt som kostar 29 kr. ^_^ Men jag hittade en rabattkod så att jag inte behövde betala frakten. Väldigt billigt! :D P.S Köpte det till PC. Har inte fått det än men jag hoppas att det e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Det är skitkul... Mycket roligare än 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2011 Körde de skit mycket förut. Underhållande. Det enda minuset med TS3 är att du inte kan starta eget företag. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg