Amuria Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 (redigerat) Jag har en vän som frågade mig hur han ska göra med sitt Sims 3 spel för hans gräs har försvunnit. Istället är det bara en grön massa. Jag har inte sett detta själv men kan föreställa mig hur det ser ut. Han har prövat att installera om spelet, och det har varit så sedan andra gången han spelade det och han har haft det länge. Sen har jag en annan kompis som har problemet att hennes trappor och staket försvinner. Hon har kollat runt på nätet och allt sånt men har inte hittat något svar. Har ännu en vän som har problem med färger i spelet, t.ex när hon väljer svart tröja blir det halv grå och när hon väljer brunt hår blir det ljusgrå dassigt. Hon har prövat att ändra ljusstyrkan på datorn, och jag har föreslått att hon ska ändra ljusstyrkan i spelet men hon tror inte det går. Funkar det? Har inte Sims själv nämnligen. B) Skulle uppskatta om någon visste vad man kan göra. Tack. :) Redigerat 11 Januari 2011 av Amuria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Har du provat med lägre grafik? och de kanske alla har för dåliga datorer, the sims 3 är ju ett väldigt kraftigt spel. Jag är inte säker, men testa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vad har de för grafik kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html Säg till samtliga att installera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg