Hoppa till innehåll

Ny Dator Mus


Spelarrn
 Dela

Rekommendera inlägg

Kör själv på ett Steelseries Merc sSealth tangentbord, Steelseries stora tunna musmattor, samt en razer Naga

Och kan varmt rekommendera både mattan o musen, fast iofs så kan ju nagan kosta en hel del men den har hållt bra för mig samt som man använder sidoknapparna i mer än bara spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som någon ovan sa är Logitech MX518 (http://www.inet.se/artikel/6606091/logitec...al-gaming-mouse) grymt bra.

 

Jag har haft den i tre år och den funkar lika bra som den dagen jag fick den, har aldrig krånglat.. den ser dock lite misshandlad ut efter 3 års spelande men det är ju en annan sak B)

Så ska du ha en prisvärd och billig mus köp en MX518, personligen älskar jag att man kan ändra hastigheten på musen via två knappar framför och bakom mushjulet. Har faktiskt inget negativt om musen i fråga, den kanske är lite för hållbar.. man får ju inte andvändning av garantin ;)

 

Så skulle du ha en musmatta också, går bra med någon diverse "gamer musmatta", ifrån Steelseries eller QPAD.

Har själv en Steelseries QCK som är en normalstor musmatta med grymt bra glid.

http://www.inet.se/artikel/6900840/steelseries-qck-musmatta

Redigerat av Xagez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Logitech MX 518 är bland dem mest prisvärda på marknaden, finns på Media Markt för 230-250kr beroende på varuhus. Dem har vart ute på marknaden väldigt länge på grund av att folk är väldigt nöjda.

 

Jag rekommenderar dig att undvika Razer, har haft 3 Diamondback, alla har börjat glappa efter 1 års användning.

Pratar vi om kvalitet så bör du gå in på Logitech eller Steelseries, mer ergonomiska möss får man leta efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...