WizZ Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) Nu är det så att vi nyss bytte router.. och internet funkar hur bra som helst. MEN! när man ska spela funkar ingenting, det vill säga jag kan inte kan spela CoD / Cs. på CoD står det att Router NAT är Strict men sedan när jag går in på routern står det att UPnP är på. Är det någon som vet vad problemet är ? Jag tyckte det här var rätt forum med flytta om det är fel. Redigerat 14 Januari 2011 av PaccMann Citera
Distinction Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Nu är det så att vi nyss bytte router.. och internet funkar hur bra som helst. MEN! när man ska spela funkar ingenting, det vill säga jag kan inte kan spela CoD / Cs. på CoD står det att Router NAT är Strict men sedan när jag går in på routern står det att UPnP är på. Är det någon som vet vad problemet är ?Jag tyckte det här var rätt forum med flytta om det är fel.Googla först (då jag inte vet hur man fixar ditt problem.) Citera
WizZ Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2011 (redigerat) Jag öppnade nyss NAT så det funkar lite bättre iaf... Men det laggar fortfarande hur mycket som helst. :o Redigerat 14 Januari 2011 av PaccMann Citera
Distinction Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Jag öppnade nyss NAT så det funkar lite bättre iaf... Men det laggar fortfarande hur mycket som helst. :oDu sa att du hade bra Internet hastighet? Vilken hastighet är den på då, det kanske bara är ditt internet. Citera
WizZ Skrivet 14 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Jag och pappa kollade internet hastigheten och det stod att den var bra :o Citera
Vitdom Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Skrivet 14 Januari 2011 Gå in på dessa 2 länkar: http://www.speedtest.net/ http://www.pingtest.net/ Och testa BÅDA! Tryck sedan på FORUM LINK och klistra in här. T.ex: Citera
WizZ Skrivet 15 Januari 2011 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Redigerat 15 Januari 2011 av PaccMann Citera
Vitdom Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Skrivet 15 Januari 2011 Inget fel ALLS på DIN anslutning. Testa en annan server som har ett så lågt ping(latency)-värde som möjligt med respekt till din dator. Vad är det för router du har(tillverkare och modell)? Har du gjort några speciella inställningar på den förutom standardinställningarna? Citera
Ryssfemma Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Skrivet 15 Januari 2011 Nu är det så att vi nyss bytte router.. och internet funkar hur bra som helst. MEN! när man ska spela funkar ingenting, det vill säga jag kan inte kan spela CoD / Cs. på CoD står det att Router NAT är Strict men sedan när jag går in på routern står det att UPnP är på. Är det någon som vet vad problemet är ?Jag tyckte det här var rätt forum med flytta om det är fel.Inaktivera UPnP, har skapat problem för mig på spel som Bad Company 2, Crysis och ett fler antal spel. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.