Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Nu är det så att vi nyss bytte router.. och internet funkar hur bra som helst. MEN! när man ska spela funkar ingenting, det vill säga jag kan inte kan spela CoD / Cs. på CoD står det att Router NAT är Strict men sedan när jag går in på routern står det att UPnP är på.

Är det någon som vet vad problemet är ?

Jag tyckte det här var rätt forum med flytta om det är fel.

Redigerat av PaccMann
Skrivet

Nu är det så att vi nyss bytte router.. och internet funkar hur bra som helst. MEN! när man ska spela funkar ingenting, det vill säga jag kan inte kan spela CoD / Cs. på CoD står det att Router NAT är Strict men sedan när jag går in på routern står det att UPnP är på.

Googla först (då jag inte vet hur man fixar ditt problem.)

Skrivet (redigerat)

Jag öppnade nyss NAT så det funkar lite bättre iaf... Men det laggar fortfarande hur mycket som helst. :o

Redigerat av PaccMann
Skrivet

Jag öppnade nyss NAT så det funkar lite bättre iaf... Men det laggar fortfarande hur mycket som helst. :o

Du sa att du hade bra Internet hastighet?

Vilken hastighet är den på då, det kanske bara är ditt internet.

Skrivet

Inget fel ALLS på DIN anslutning. Testa en annan server som har ett så lågt ping(latency)-värde som möjligt med respekt till din dator.

Vad är det för router du har(tillverkare och modell)? Har du gjort några speciella inställningar på den förutom standardinställningarna?

Skrivet

Inaktivera UPnP, har skapat problem för mig på spel som Bad Company 2, Crysis och ett fler antal spel.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...